Snapchat po planifikon të lanciojë një platformë të re ku i jepet akses aplikacioneve të tjera mbi kamerën AR

Snapchat popullarizoi AR animacionet e fytyrës që ne i referohemi si lente, dhe veçoria dhe iteracionet e saj të ndryshme punësojnë inteligjencë artificiale mbresëlënëse për t’i bërë ato të duken gjithnjë e më reale.Tiparet më të mira të Snapchat mund të vijnë së shpejti në aplikacione të palëve të treta. TechCrunch raporton se Snap Inc. po kërkon të lançojë një platformë zhvilluesi që do t’u mundësojë zhvilluesve të aplikacioneve të palëve të treta qasje në sistemin e identifikimit të Snapchat dhe karakteristikat e kamerës si realiteti i shtuar, përfshirë edhe avatars Bitmoji.

Për vite me rradhë, Snapchat ka mbetur një platformë relativisht e mbyllur, pasi Snap ka ruajtur bazën e përdoruesit të aplikacionit nga zhvilluesit e aplikacioneve të uritur për të dhëna që prodhojnë produkte dhe shërbime për adoleshentët. Por TechCrunch thotë se Snap po rishqyrton qasjen dhe mund të fillojë menjëherë një platformë që do të quhet SnapKit.

Qasja dikur ka punuar mirë për Facebook, e cila u hap për zhvilluesit që nga viti 2010 për të ndihmuar rritjen. Natyrisht, qasja e Facebook-ut për grumbullimin dhe mbajtjen e të dhënave të palëve të treta në platformën e saj të aplikacioneve rezultoi me skandalin e Cambridge Analytica, kështu që privatësia e përdoruesit ka gjasa të jetë në krye të mendjes për drejtuesit e parakohshëm që kërkojnë të hapin Snapchat në mënyrë të ngjashme deri tek krijuesit e aplikacioneve të palëve të treta.

Sistemi i ri i identifikimit të Snap, i cili do t’i lejonte përdoruesit të vërtetonin llogaritë e palëve të treta duke përdorur kredencialet e tyre Snapchat, mund të kapen me adoleshentët të cilët tani janë më të vetëdijshëm për privatësinë dhe të kujdesshëm për Facebook. Siç vë në dukje TechCrunch, kjo mund të jetë gjithashtu një mënyrë për të ndihmuar Bitmoji të përhapet shumë, pasi Snap tani i lejon përdoruesit të përdorin avatars Bitmoji si foto profili.

Përdorimi më kuptimplotë i Snapkit, megjithatë, mund të jetë veçoria e kamerës AR të kompanisë. Snapchat popullarizoi AR animacionet e fytyrës që ne i referohemi si lente, dhe veçoria dhe iteracionet e saj të ndryshme punësojnë inteligjencë artificiale mbresëlënëse për t’i bërë ato të duken gjithnjë e më reale.

Megjithëse Facebook dhe Instagram kanë kopjuar në masë të madhe këto veçori, stili më i lirë i Snapchat-it për ndarjen ende ka një avantazh midis përdoruesve të rinj që ende përdorin ekskluzivisht aplikacionin mbi platformat në pronësi të Facebook. Kjo i jep Snap një mundësi për të bërë kamerën e saj të AR-së një arsye për zhvilluesin e aplikacioneve të palëve të treta të kthehet për animacione të shpejta dhe të lehta ose truket e tjera të kamerës, në krahasim me kalimin e tipareve të zhvilluesve të ofruara nga Facebook, Apple apo të tjerë.